Sunday, August 12, 2012

Welcoming party at our place!

Eile korraldasime esimese peo enda korteris. Minu arust oli väga õnnestunud üritus. Joomine on küll rangelt keelatud, aga sellele vaatamata suutsin ma täna üle 100 õllepurgi korterist leida :D. Korterist läksime umbes 11 paiku edasi. Minule langes au kolmekesi pagassis sõita. Kusjuures oli väga mugav. Linnas aga läksime silla peale algul ( pilt ka üleval varajasemas postituse) ja sealt edasi Atticasse. Klubi sissepääs oli 28 dollarit, aga selle sees oli ka kaks jooki. Nii et kallis, aga talutav. Pidu ise oli suhteliselt lahe, väga mõnus küttemuusika mängis ja rahvast oli palju. Koju jõudsin kenasti kell 4 ja ärkasin täna kell 2, ehk siis jälle tagasi eesti rütmis:D Varsti aga kossu mängima ja õhtul USA-Hispaania finaali vaatama.
Homsest hakkab pihta ka kool, mille kohta mul väga vähe informatsiooni. Praeguse seisuga on mul 4 loengut kokku nädalas. Kahjuks on aga esmaspäev ja kolmapäev tunnid kella 18:00-21:00, mis rikub ära minu plaani hakata kossutrennis käima :/ Aga eks näis mis tulevik toob ja äkki tunnis ei pea ja ei ole mõtet istuda:D
Edu teile Eestisse!

No comments:

Post a Comment