Monday, October 1, 2012

Reisime Filipiinidele

1 päev

Lendasime varakult filipiinide poole gerdiga ja esimene kokkupuude oli suhteliselt shokeeriv :D. Singapuri eluga harjunud ning ei osanud ette kujutadagi, mis mujal toimub. Lennuki aknast avanenud vaade tundus olevat nagu action filmist, kus  maandutakse kesest slummi. Lennujaamast edasisõit kesklinnas ei toonud vaates parandust: vaesus oli otsatu ning inimesed elasid üksteise otsas kesest tänavat.

Hotellivalik õnnestus kenasti: saime toa 16ndal korrusel, vaatega linnale.

Edasi küsisime receptionist, et kuhu minna ja panime kaubakeskuse poole minema. Seal avanenud vaade meenutas juba euroopalikku tarbimisühiskonda. Huvitav lisa kaubanduskeskuses oli arcade tuba. Seal me gerdiga mängisime 1 euro eest erinevaid mänge.

See atraktsioon on vist suhteliselt populaarne, kuna rahvast oli palju ja kõik olid osavad mängimises. Seda tõestab ka järgnev video :P

Õhtul käisime mäkis söömas. Mäkis kokku käisime väga palju, kuna ilmselgelt kõige mugavam ja kindlam variant.

2 päev.
Sõitsime praamiga saarele, kus saime teistega kokku. Koos liikusime edasi rannapiirkonda, kus saime odava hinnaga merest 20 m kaugusel asuva toa. Õhtul jõime kenasti õlut, saateks kohalik kitarrimees. Väga meeldiv kogemus.

3 päev.
Laenutasime mootorrattad. Kokku 6 tk. Väga lahedad masinad. Päeva jooksul sõitsime 150 km mööda käänulisi teid ja läbi linnade ja külade. Kuna liikluskultuur suhteliselt olematu, toimus palju eluohtlike olukordi, aga see ainult vürtsitas kogemust :D. Nägime ka shokolaadimägesid ja suurte silmadega ahve. õhtul tegime rahuliku õlujoomise ning mina ja gert käisime massažis ka.

4 päev.
Otsustasime, et vahetame olemasoleva ranna järgmise vastu ja võtsime suuna sinnapoole. Ööbisime kenas majutuskompleksis, mis oli ühe külakese ääres. Huvitav kogemus oli 9 inimesega sõita trisycle-ga. Pmst mootorratas, mille külge ehitatud sõidutamissüsteema. Külakeses nautisime odavat sööki ja veel odavamat õlut. 1 liiter kohalikku õlut maksis rannabaaris 1,5 eurot ja poes 1 euro. Seega külast hotelli sõites võtsime terve õllevaranduse poest kaasa ja veetsime õhtu meretuule käes õlle juues.

Hommikul suundusime ujuma koopasse kus oli väga mõnusalt selge vesi.

5 päev.
Otsustasime vahetada ööbimiskoha külas oleva koha vastu. Edasi mõtlesime minna kuhugi lähedal olevale väiksele saarele. Võtsime järjekordselt siis tolle tricycle masina, aga tollel läks poole sõidu peal rehv puruks.
 Edasiseks transpordiks saime endale mootorratta, kus peal pidi kolmekesi istuma:D Ja mina pidin istuma gerdiga. Nii et võite ette kujutada olukorda. Kui ei suuda ette kujutada, siis pildid ja videod aitavad :D

Aga saar, kus me käisime, oli suhteliselt tore, aga mitte midagi erakordset. Õhtu veetsime rannal, kus õludele lisaks proovisime ka esimest korda 1 eurost rummi :D . Üllatuseks oli see väga hea ja seega läks meil lõbusaks õhtu. Rannas oli ka live muusika ka bändiliikmed ühinesid meie kräuga peale esinemist.

6 päev.
Sättisime ennast tagasi linna, et lennukiga järgmine päev lahkuda. Linnas käisime väljas kasiinos, kus kõikidel meil läks suhteliselt kenasti. Õhtul sattusime ka ööklubisse, mis oli kena kogemus. Tüdrukud olid napilt riides ja euroopa poisse nähes tahtsid jooke meile hoopis välja teha.

Üks pisidetail veel. Suhteliselt palju jäi silma olukordi, kus valge vanem mees käib noorema või mitme noorema filipiino tüdrukuga ringi. Eks sealt saab igaüks omad järeldused teha.