Thursday, December 6, 2012

Bali l8pumulje!

K2isin siis seal teises linnas ka 2ra. Riisip8ld oli m8nus ja rahulik, ei olnud kedagi karjumas Yes Boss, Yo Brother, good price just for you. Samuti k2isin kuskil monkey forestis. Aga igav. Ja tundus selline ghetto moodi koht. Nii siis kokkuv8ttes tulin j2rgmine p2ev tagasi ja surfasin j2lle. Eile v8tsin rolleri ja lasin saarepeal ringi. 110 cc roller liikus kiirelt ja v2ga m8nus oli reis. Kohati k8ll eksisin kuhugi kruusateedele 2ra ja tundus, et v2ljap22s v8imatu, aga j2in ellu. Politsei v8ttis ka mind vahele, kuna mul polnud rahvusvahelist juhiluba. 2hvardasid kohtu ja suurte trahvidega aga l8puks v8tsid altk2emaksu natukene ja lasid mind edasi. T2na v8tsin terve p2va p2ikest ja lugesin 300 lehte raamatut. Homme varakult Singapuri tagasi ja pakkima juba j2rgmiseks reisuks.

Sunday, December 2, 2012

Bali esmamulje!

J8udsin reede pool 10 kohale ja veel r2igem kliima on siin kui Singapuris. Niiske ja palav. Igatahes lennujaamas ronisin mingi rolleri peale ja too viskas mind siia Kutale. Siin ikka alakate paradiis: alko, peod ja v2rgid terve oopa2ev. Seega 8ksinda suht kahtlane siin. Laup2val oligi imelik olla, mitte midagi teha ei osanud 8ksinda. Selline t88loom, et puhata ei oska. Nii siis istusingi bassu 22res ja lugesin raamatut. N2dal ikka nii ei jaksaks olla. 8nneks t2na oli juba lahedam p2ev. Hommikul l2ksin surfikooli ja p2rast seda paar tundi merel. Sai juba p8sti ja ei olegi asi nii keeruline v2ikeste lainetega. Kella 1 paiku tagasi koju ja nagu surnu vajusin voodisse ja magasin kaks tundi. N88d vaja veidi raamatut lugeda ja varasti juba 8htu :) Sellise rutiiniga saaks n2dal aega kenasti hakkama. Homme aga kuhugi teise kohta varakult, et riisip8lde ja kultuuri vaadata. Kui see v2rk v2ga igav, siis 8lehomme tagasi ja j2tkan oma surfari elu. Kasvatan pikad juuksed, habeme ja paar tatoveeringut teen. Nii see elu siin k2ib.

N2gemist.

Thursday, November 29, 2012

Eksamid läbi!!!

Kolmapäeval said eksamid tehtud kõik. 14 päeva järjest õppimist oli suhteliselt kohutav režiim ja kohaliku asiaadi tunne tekkis :). Aga tänu sellele pingutusele on mul nüüd nädal vaba, enne kui Gerdil eksamid läbi saavad. Seega lähen nüüd Balile. Suure tõenäosusega olen ma seal üksinda. Loodetavasti saan hakkama sellega :P Aga suuri plaane pole, veidi surfimist õppida ja riisipõlde külastada.

Ja kui tagasi tuleme, siis on suurele reisile minek. Sellest räägime järgmine kord.

Nägemist.

Friday, November 16, 2012

Semester läbi!

Semester läbi. Käisime tähistamas seda Tiger õlutehase külastusega. 45 min tuur oli suhteliselt mõttetu, aga 45 minutit väga stiilsest pubis tasuta õluga oli meeldiv. Kehvemini läks toakaaslasel Viktoril, kes kolmapäeval hakkas kämpuse peal jooma ja ärkas öösel üles kiirtee kõrval, nägu verine. Siiani on haiglas ja homme lastake välja. Loodame, et kõik ikka korras :) Kuna palju rääkida ei ole, siis panen kirja ka meie lõpureisi.

Mul hakkab minek juba 30 nov, kui ma lähen mingite tegelastega koos Balile. Seal nädala rändame ringi ja tulen tagasi Singapuri. 9 dets läheme gerdi ja iffiga Põhja-Vietnami, seal paar päeva. Edasi kesk Vietanami, kus laseme teha endale ülikonnad ja siis juba lõuna Vietnami. Sealt edasi läbi Kambodža Taisse, kus jõulud võtame vatu Bangkokis. Edasi reisime vb Fullmoon partile, ja lõpuks aastavahetuseks Phuketisse. Singapuri tagasi alles 7 Jaanuar.
Edu teile ka.

Sunday, November 11, 2012

Marianne,Mari ja Mikk

Hello,

Pole jälle pikalt kirjutanud ja aega pole ka olnud, kuna tüdrukud olid külas ja kool hakkab lõppema. Tüdrukutega oli kava väga tihe ja Singapur sai põhjalikult läbi käidud. Õnneks olin ma varem nii laisk olnud, et pooled kohad olid minu jaoks ka uued. Pikalt ei hakka siia kirjutama ja parem panen hunniku pilte üles nautimiseks. Edu :)!
                                                  Mikk ja Marianne. Kena pilt NUS campuses.
                                 hippocratic oath: üks neljast esimesest originaaldokumendist. millegipärast dokumenti                  ennast ei olnud :D
           Prince George Park Residence. Fotograaf Mari Kalma
                                                      Üks pikk tänav täis usku. Jumal tänatud.
                                                   Kõige uhkem maja ikka business faculty oma.
                                            Nalja nabani;)
                                                  Chicken riceeeee.
                                              Kõhu võtab korralikult kinni.
                                                    Nägime järjekorra esimesi inimesi sisse ennast sisse seadmas. Ju paari päeva pärast oli kaup tulemas.

Õige suhtumine: Toit on kohutav, aga uusi asju peab proovima.
                                               Kalma, Mikk Kalma.

Chinatown
                                                                        Jälk mänguasi
                                                                 Aina rõvedamaks läheb
                                                      Jaaa pika päeva lõpuks üks lõdvestus.

Loodetavasti oli meeldiv. Järgmine sissekanne arvatavasti pärast eksameid. Siis reisiplaan kenasti paigas ja vaim valmis.

Saturday, October 20, 2012

Long time no see!

Mõtlesin üle pika aja postituse teha. Probleem seisnes varem selles, et millestki polnud kirjutada :D. Pärast filipiinide reisi on tulnud reality check teha ja õppima hakata. Nüüd vaikselt on kogunenud lugusid ja hakkame siis pihta.

Esiteks võitsime me eile 3on3 kossuturniiri ära. Pidime selle jaoks kokku mängima 5 mängu. Kõige suurem vastane oli ilm. 5 tundi selle kuumuse ja päikse käes oli ikka tappev. Vastased väga erilised ei olnud, aga füüsiliselt head ja seega madistamist küll. Auhinnad olid meeletud: kaks hambapastat, aloe vero kreemi, kaks joogipudelit, kaks kõrrejooki ja veidikene sularaha.

Eile oli meil korteris "Just because" pidu. See on meie korteris toimuv pidudeseeria ja järjekorranumbriga kolmas pidu. Eilses ürituses tehti rekord ja tipphetkel oli üle 40 inimese kindlast. Kui juba enamus olid minemas jõudsis kohale ka campuse turvamees. Mind ennast kodus enam õnneks ei olnud, aga teised pidid toa puhtaks tegema :D. Igaks juhuks illustreeriv pilt ka peost. (paremal võidurõõmsalt korterikaaslane Victor)

Kõige huvitavama loo jätan viimaseks :P Nimelt toimus meil korteris kummaline vahejuhtum. Kõigepealt minu vaatevinklist. Magasin enda toas reede vastu laupäeva ja kolme paiku umbes kuulsin elutoast mingit naermist ja juttu ja omaarust oli see prantsuse keelne jutt ja seega arvasin, et Nico teeb järelpidu belglastega. Imelik oli see, et keegi minu toa uksest vahepeal sisse piilus, aga kuna ma olin nii unesegane, siis väga tähelepanu sellele ei pööranud. Nüüd viktori vaatevinklist. Öösel kuulis ta ka mingeid hääli ja tegi samad järeldused mis mina tegin. Aga kui tema läks dušši alla hommikul kell 7, siis ta nägi ühte tüdrukut diivanil magamas. Järjekordselt arvas ta, et ju siis keegi jäi meile magama. Dušši alt tagasi tulles oli juba tüdruk kadunud. Edasi möödus terve päev rahulikult ja asi muutus huvitavaks jälle siis, kui Viktor oma rummivaru uuris. Suureks üllatuseks oli rumm jäässe läinud :D. Eelmised kaks nädalat millegi pärast samas kohas seisnud rumm seda teinud ei olnud :P Seega võtsime proovid katsealuse käest ja järeldasime, et tegemist on veega. Algul me mõtlesime, et kuradi Nico on öösel ära joonud selle ja pärast vee sisse pannud :D Aga kui tema käest tuli eitav vastus, hakkas meil detektiivitöö pihta. Pika arutelu tulemuseks oli järeldus, et öösel olid meie korterisse tulnud täiesti joobes võõrad tüdrukud. Istunud maha ja hakkasid viktori rummi jooma ja vahepeal piilusid meie tubadesse. Siis veel lootsid ära petta meid rummivahetusega ja lõpuks jätsid ühe tüdruku diivanile magama :D. Nüüd ongi tänane eesmärk minna turva officissse ja uurida, kas on võimalik videot vaadata :P

Rohkem rääkida midagi pole ja mari ja marianne tulekuni jäänud ainult 10 päeva :)

Kurikuulus vesirumm

Monday, October 1, 2012

Reisime Filipiinidele

1 päev

Lendasime varakult filipiinide poole gerdiga ja esimene kokkupuude oli suhteliselt shokeeriv :D. Singapuri eluga harjunud ning ei osanud ette kujutadagi, mis mujal toimub. Lennuki aknast avanenud vaade tundus olevat nagu action filmist, kus  maandutakse kesest slummi. Lennujaamast edasisõit kesklinnas ei toonud vaates parandust: vaesus oli otsatu ning inimesed elasid üksteise otsas kesest tänavat.

Hotellivalik õnnestus kenasti: saime toa 16ndal korrusel, vaatega linnale.

Edasi küsisime receptionist, et kuhu minna ja panime kaubakeskuse poole minema. Seal avanenud vaade meenutas juba euroopalikku tarbimisühiskonda. Huvitav lisa kaubanduskeskuses oli arcade tuba. Seal me gerdiga mängisime 1 euro eest erinevaid mänge.

See atraktsioon on vist suhteliselt populaarne, kuna rahvast oli palju ja kõik olid osavad mängimises. Seda tõestab ka järgnev video :P

Õhtul käisime mäkis söömas. Mäkis kokku käisime väga palju, kuna ilmselgelt kõige mugavam ja kindlam variant.

2 päev.
Sõitsime praamiga saarele, kus saime teistega kokku. Koos liikusime edasi rannapiirkonda, kus saime odava hinnaga merest 20 m kaugusel asuva toa. Õhtul jõime kenasti õlut, saateks kohalik kitarrimees. Väga meeldiv kogemus.

3 päev.
Laenutasime mootorrattad. Kokku 6 tk. Väga lahedad masinad. Päeva jooksul sõitsime 150 km mööda käänulisi teid ja läbi linnade ja külade. Kuna liikluskultuur suhteliselt olematu, toimus palju eluohtlike olukordi, aga see ainult vürtsitas kogemust :D. Nägime ka shokolaadimägesid ja suurte silmadega ahve. õhtul tegime rahuliku õlujoomise ning mina ja gert käisime massažis ka.

4 päev.
Otsustasime, et vahetame olemasoleva ranna järgmise vastu ja võtsime suuna sinnapoole. Ööbisime kenas majutuskompleksis, mis oli ühe külakese ääres. Huvitav kogemus oli 9 inimesega sõita trisycle-ga. Pmst mootorratas, mille külge ehitatud sõidutamissüsteema. Külakeses nautisime odavat sööki ja veel odavamat õlut. 1 liiter kohalikku õlut maksis rannabaaris 1,5 eurot ja poes 1 euro. Seega külast hotelli sõites võtsime terve õllevaranduse poest kaasa ja veetsime õhtu meretuule käes õlle juues.

Hommikul suundusime ujuma koopasse kus oli väga mõnusalt selge vesi.

5 päev.
Otsustasime vahetada ööbimiskoha külas oleva koha vastu. Edasi mõtlesime minna kuhugi lähedal olevale väiksele saarele. Võtsime järjekordselt siis tolle tricycle masina, aga tollel läks poole sõidu peal rehv puruks.
 Edasiseks transpordiks saime endale mootorratta, kus peal pidi kolmekesi istuma:D Ja mina pidin istuma gerdiga. Nii et võite ette kujutada olukorda. Kui ei suuda ette kujutada, siis pildid ja videod aitavad :D

Aga saar, kus me käisime, oli suhteliselt tore, aga mitte midagi erakordset. Õhtu veetsime rannal, kus õludele lisaks proovisime ka esimest korda 1 eurost rummi :D . Üllatuseks oli see väga hea ja seega läks meil lõbusaks õhtu. Rannas oli ka live muusika ka bändiliikmed ühinesid meie kräuga peale esinemist.

6 päev.
Sättisime ennast tagasi linna, et lennukiga järgmine päev lahkuda. Linnas käisime väljas kasiinos, kus kõikidel meil läks suhteliselt kenasti. Õhtul sattusime ka ööklubisse, mis oli kena kogemus. Tüdrukud olid napilt riides ja euroopa poisse nähes tahtsid jooke meile hoopis välja teha.

Üks pisidetail veel. Suhteliselt palju jäi silma olukordi, kus valge vanem mees käib noorema või mitme noorema filipiino tüdrukuga ringi. Eks sealt saab igaüks omad järeldused teha.