Monday, September 3, 2012

Bintan

Suurimad blogifännid juba tundsid muret, et kuhu postitused jäänud. Võtan nüüd kergelt kokku meie nädalavahetuse reisi Bintani saarele Indoneesias.

Kõik algas reede hommikul 9 paiku. Väljas tuli uskumatut padukat ja kõik ilmateated lubasid nädalavahetuseks kehva ilma. Kui lõpuks jõudsime sadamasse, oli sadu lakanud ja emotsionaalne päike tuli välja viina hinda nähes. Nimelt oli liitrine Smirnoff 12 eurot. Kõik ostsid endale liitri ja astusime praami peale. Reede lõunaks olime kenasti resordis kohas ja seadsime ennast sisse. Hotell oli pmst 1kordne maja, ja kõik toad kõrvuti. Meil oli kena rõdu ja ilus vaade merele. Kange alkoholiga oli kõik korras, aga puudu oli pealejook. Kuna hotellis oli see liiga kallis, astusime hotelli alalt välja kohaliku küla poole. Külla hääletasime ja lõpuks võttis peale mingi minibuss meid. Kui Singapur on ilus ja puhas ning hotell oli ka kena, siis küla meenutas juba Aafrikat. Inimesed elasid enda prahi sees ja valge inimese nägemine oli suur atraktsioon nendele. Külas suutsime me lõpuks 5 poe tühjaksostmise tulemusena saada vajalikud asjad. Tagasi sõidsime me aga veoautos koos kohalike inimestega. Õhtul sõime kõhu täis ja hakkasime vaikselt jooma. Mingi hetk ühinesime teistega basseinipeol ja jõime edasi. Kuna kõikidel oli suur alkoholi varu, siis joomine toimus pikalt ja lõpuks olid kõik purjakil.

Laupäeva hommikul suutsime ennast mingi valemiga kell 10 üles saada ja sööma minna. Peale söömist normaalsed inimesed läksid magama tagasi, aga meie Gerdiga otsustasime minna meie jaoks korraldatud tuurile ehk teisest resordist sai paadiga minna mingile saarele, kus pidavat kena rand olema. Sõitsime bussiga teise resorti ära, aga saarele minejaid meist ei olnud :D Selle asemel hoopis võtsime Gerdiga ühe kummipaadi sõidu, kus 170 hp paat meid vedas. Sõit oli täiesti ebareaalne ja surm oli mitu korda lähedal :D . Keset päeva jõudsime tagasi hotelli juurde ja läksime power nappi tegema.

Õhtune programm algas meil belglaste rõdul vaikse õlu joomisega. Kellelgi väga jaksu ei olnud teist päeva juua enam. Seega me vaikselt tsillisimegi ja mingi hetk ühineseime full moon beach partyga, mis kahjuks midagi erilist ei olnud. Umbes 3 paiku saime magama ja pühapäevase päeva veetsime rannas vedeledes ja päikeseranti võimendades. Loodetavasti lisatakse varsti ka pildid ja saate vähe täpsema ettekujutuse reisust:)

Edu neile kes eesti sügist nautima hakkavad :D